KHAS! PROMOSI 50% POTONGAN HARGA IRONMAX : PORTABLE IRONPAD

SETIAP KALI NAK GOSOK BAJU JE MESTI AMBIK MASA YANG LAMA! NAK GOSOK SATU BAJU PUN BUKAN MAIN SUSAH LAGI

Penat lah kalau asyik macam ni setiap hari… Dah la banyak baju nak kena gosok…stressnya!

Portable IRONMAX

Dicipta khas untuk memudahkan urusan menggosok baju!

Ye ke ni?

Kan bagus kalau dari dulu dah jumpa Portable IRONMAX ni..Tak payah nak berpenat dah setiap kali gosok baju.

Anda mesti selalu ada MASALAH macam ni kan?

Susah nak gosok bahagian kolar, lengan baju dan tempat yang susah.

wap panas terkena tangan, sakitnya!

Dah gosok banyak kali tapi kedutan tak hilang juga. Penatnya!

Susah nak kawal kain bila guna steam iron.

Penat & stress lah! Kena hadap masalah yang sama je setiap kali nak gosok baju…

Kami faham perasaan anda..Sebab kami pun pernah alami masalah yang sama. Itu tak kira lagi kalau nak gosok baju suami dan anak anak lagi. Hari hari basuh baju hari hari la kena gosok baju!

Sebab itu sekarang kami cadangkan untuk anda gunakan portable IRONMAX ni! Semua masalah di atas selesai sekelip mata je!

TAK PERLU STRESS DAH SEKARANG!

Portable IRONMAX dicipta & direka KHAS untuk memberikan keselesaan kepada anda semasa menggosok baju dengan JAMINAN KUALITI yang terbaik!

INI JAMINAN KAMI!

kedutan di pakaian cepat hilang dengan bantuan ironmax

Kalis air dan haba serta boleh menahan haba sehingga 300 darjah celcius

mudah menggosok dibahagian yang sukar untuk hilangkan kedutan seperti di bahagian kolar baju

Diperbuat dari bahan yang berkualiti dan dilengkapi dengan ciri-ciri yang selesa

memudahkan menggosok di bahagian lengan

memudahkan menggosok di bahagian celahan butang baju kemeja

NAK TAHU APA KELEBIHAN PORTABLE IRONMAX NI?

“Saya dah gunakan Portable Ironmax untuk gosok baju anak anak dan suami. Mudah sangat nak gosok baju sekarang. Dulu bukan main payah lagi nak menggosok guna steam iron. Penat saya dibuatnya..Sekarang ada Portable Ironmax ni sekejap je masa untuk menggosok baju..”  Puan Ieja– Puchong

BETUL KE? JOM TENGOK DULU TESTIMONI PELANGGAN KAMI

Hmmm..Susah lah nak percaya.. Sebab kalau beli nanti sama juga macam seterika biasa

JANGAN RISAU! JOM DENGAR PULAK APA KATA MEREKA

POTONGAN HARGA KHAS UNTUK ANDA!

Kejap! Ada berita baik… ANDA BOLEH ORDER DULU & BAYAR KEMUDIAN. AMACAM? BEST TAK?

Harga sebenar Portable IRONMAX ni RMxxx satu unit.. Tapi kita taknak bagi harga tu.. Kami nak bagi harga HILANG KEDUT untuk anda!

Tapi..terhad kepada 39 orang pelanggan terawal sahaja..Selepas tu harga akan kembali kepada harga asal..

Maaf permintaan sangat tinggi! Jadi kami hanya buka harga ni untuk pelanggan yang membuat pembelian dalam masa 24 jam sahaja!

Jam
Minit
Saat

SOALAN LAZIM

betul, ironmax dapat menahan haba dari wap panas sehingga 300 darjah celcius

ketebalan ironmax adalah 3cm ketebalan dan diperbuat dari sponge tahan haba

setakat ini kami hanya mengeluarkan design pointed sesuai untuk gosok di bahagian yang sukar dan warna steel grey yang tidak mudah kotor

boleh, jangan risau, ironmax direka sesuai dengan tangan orang malaysia tidak kira jantina dan mempunyai sarung jari supaya tidak mudah jatuh ketika menggunakannya

boleh. ironmax sesuai sangat digunakan di kawasan yang sukar hilang kedut

Portable IRONMAX
Marketing by Bumbu Agency
Tertakluk kepada  Terma & Syarat*